Skivakantie in Morgins - Zwitserland - Reisverslag uit Morgins, Zwitserland van jordentravel - WaarBenJij.nu Skivakantie in Morgins - Zwitserland - Reisverslag uit Morgins, Zwitserland van jordentravel - WaarBenJij.nu

Skivakantie in Morgins - Zwitserland

Door: Jorden

Blijf op de hoogte en volg

12 Juli 2017 | Zwitserland, Morgins

Skivakantie


Dit is mijn eerste reisblog. Ik ben afgelopen week naar Portes du Soleil geweest, een skigebied in Zwitserland/Frankrijk. Prachtig skigebied waar ik werkelijk waar mijn ogen heb uitgekeken.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Zwitserland, Morgins

Actief sinds 12 Juli 2017
Verslag gelezen: 741
Totaal aantal bezoekers 1327

Voorgaande reizen:

12 Juli 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: